from Bollywood to battersea

Jag ställer mig frågan jag frågat mig själv många gånger förut, varför i all världen valde jag linjen Sam-ekonomi?
Jag vet ju själv hur extremt skoltrött jag var i högstadet ( Det kan min höga frånvaro och mina gamla skolkamrater även intyga).
Att jag valde denna hemska linjen verkar helt befängt, skulle säkerligen ha haft mycket roligare på teater eller någon annan form av estetisk linje..
Tycker även att det är lite orättvist att alla andra roliga linjer kommer nu, jag menar varför ska 91or får allt det roliga? Det stör mig enormt, samma sak gäller journalist där intagningsgrejen var enormt hög och uppsalas smarta elit var tvungen att söka, kunde ingen tänkt på mig och mina halvtaskiga betyg liksom :(.

Därför, istället för att skriva en labbrapport spelar tetris vilken är min nya grej! Jag hatar facebook för dom alltid ska komma och förstöra mitt liv med dessa underbara spel som gör att jag försumrar min blogg
(Så ni förstår att allt är facebooks fel inte mitt!)

whatever so, jag ska fortsätta spela nu och verkligen inte tänka på naturkunskapen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är ingen elit. Inte alls. Det ryktas mycket konstigheter. På sommarlovet i ettan ryktades det om att nittiorna hade högre intagningspoäng än vi, nu ryktas det om att de är jättedåliga? Och för att inte talaa om nittiettorna! De ska tydligen ha kommit in efter område och inte per betygsintag? Vad vet jag. Rykten går hit, rykten går dit.
Personligen tycker jag att det är synd att vi inte går tillsammans. Vi skulle kunna göra allt så mycket mysigare :)(L).

2007-11-07 @ 19:09:16

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback