Ett problem är löst, finally..

Jag lever med ett enormt stort problem.
Nämligen att mina hörlurar är i princip sönder, dom går an att lyssna på men jag vill ha topp-kvalité när jag sitter på bussen och försöker njuta av min fabulösa musik.. Nu tänker alla att det såklart inte borde vara ett problem för jag kan ju bara köpa nya men av någon anledning går dom alltid sönder så jag fick en snilleblix och ska då önska mig ett par feta hörlurar i julklapp som garanterat inte går sönder men vad gör man under tiden för jag kan knappast stå ut i 2 hela månder.
JO SERRU! man letar upp sina gammla ipod hörlurar som jag inte slängt än! Jag är så jävla bra! Mår bättre än en prozacknaprade hemmafru nu, för jag menar klockan är halv 5 har inte så mycket annat att jubla över.
(Min planering att somna tidigt idag funkade ej)

Apråpå ingenting har jag typ brutit tummen med, det är ocksåbra för det visar ju bara hur jävla skoj jag hade igår=).
Ser framimot imorn när mamma vaknar och kan duka in min hand i bandage för det gör lite små ont..

God morgon soliders, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle nog säga att fem på morgonen är ganska tidigt ;)

Postat av: Anonym

Antar att vi som kommit till insikt bara får luta oss tillbaka och se på när män i vita rockar kommer och hämtar dem!

2007-11-06 @ 14:39:14
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback