Citrus deliciosa

Jag är en narkoman. Jag erkänner allt, lägger korten på borden.. ja kan helt enkelt inte leva ett liv utan mandariner.
Ibland går det dagar då jag kan proppa i mig 8 mandariner, det är mer än alla ciggisar jag röker per dag, idag har jag bara lyckas äta 3 styckna för jag måste spara till greys ikväll och jag vet inte vad jag sak göra! Måste nästan ta och skaffa mig ett liv så jag slutar tänka på det här.. :(.
Idag skulle ha vart, om det inte vore för mandarinbristen en bra dag eftersom jag slutar tidigt och tänkte njuta som fan eftersom min dag är sååååååååå pass låååååååååång imorn. Dör en bit inombords när jag tänker på det.

ge mig kraft. Jesus..

Ps. visste ni att skillnade mellan mandariner och clementiner är kärnorna. Clementinen är en framtagen variant som saknar kärnor. Erkänn att ni inte hade någon aning om det! Kom ihåg vart ni hörde det först ;).

Ps2. Idag kom Raquel och besökte min skola. Hon var soet, jag visade henne vart skåpen skulle stå osv. Skröt om våran fina skola. Kvalité före kvanitet som vi säger. Jag älskar verkligen min skola! (OBS lögn)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjockis, palla dig ut på en ciggis med mig?

Postat av: Anonym

Kan inte, ska på teater >.

2007-11-21 @ 17:59:39
Postat av: Anonym

Tänkte just att mandariner var nektariner (skum årstid för det) så bra med förklaringen där.

Ha det fint!

2007-11-24 @ 11:45:26
URL: http://www.acupoftea.blogg.se
Postat av: Anonym

ps3 mandariner säljs inte längre, det är för mycket kärnor så de slutade importeras för flera ååår sen, man kan bar aköpa satsumas eller clementiner. mandariner används endast till juicveoch liknande för att det är för mycket kärnor

2007-11-24 @ 12:01:24
URL: http://mathildur.blogg.se
Postat av: Anonym

Dumma läkare, de ska finnas där när jag behöver dom :( haha

2007-11-26 @ 21:00:07
URL: http://rnie.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback