Wise girls dont love

  •  Slutprov i rättskunskap
  • Omprov i rättskunskap
  • Nationella engelska B på fredag
  • Trafikskunskapsprov på måndag
  • IG-prövning i samhällskunskap
  • 2 prov i företagsekonomi

Ja, där ser ni mina prov jag ska plugga till, hur hade Linnéskolan tänkt att jag skulle ha tid med allt det där? Fan, sista månaden suger alltid!

Apråpå ingenting, igår när jag inte kunde sova och var alldeles för lat för att plugga konsumentköplagen kollade jag på Sex and the city, ni inbitna SATC fans vet vilket avsnitt jag snackar om när Carrie nyligen träffade Aleksandr och skriver om att Manhattanbor är svältfödda på romantik.
Jag funderar ett slag på det och slog fast med romantiken är sjukt överskattat för att folk är retards.
Exempel, min vän som vi kan kalla Sten ( Fast det är en tjej ) träffade en kille, EN gång observera EN gång innan han förklarade att han älskade henne och ville träffa henne och va med henne, Han tyckte att han var sjukt romantisk och äventyrlig och min vän Sten blev såklart sjukt avtänd..
ÄR romantiken död eller är det bara folk som förstör den? Själv vet jag inte, jag tycker allt är överskattat. Jag blir lixom glad av vad som helst. En vis kvinna sa en gång i tiden " Om jag fick leva om livet som man skulle jag ha världens lyckligaste äkenskap för jag vet hur lite det krävs för att göra en kvinna lycklig" Det stämmer inte så sjukt bra!

Nej nu ska jag ta mig i kragen, hepp!


Kommentarer
Postat av: dahlia

men usch , stackars sten !

Postat av: rebecca

oooh ny layout! Naaajs!

2007-05-02 @ 22:12:24
URL: http://rebeccs.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback