varför victoria?

image127
Victoria Beckham är en av dom kändisarna som skulle kunna ha ALLT. hon är vacker, använder snygga kläder som går i perfekta färger, har alltid skitsnyggt hår och har en okej längd med en jävligt snygg bränna.
Men varför ska hon vara så torftlig och tråkig?
Hon skulle vara mycket mer populär och hon någon gång la ner masken och släppte loss som vi andra dödliga!
Och när hon endå är på gång, dissa dieten! Enligt The Sun (?) så har inte Vickan druckigt vatten på 5 år! hur hon klarat det vet ingen, jag skulle aldrig palla, för mig kommer Victoria alltid vara den sanna framgångs sagan, sjunger inte en jota i låten "wannabe" men blir endå mest kända av dom alla i slutändan..

Btw, det sägs att Vickan har en (o)känd blogg där hon skriver om sin vardag, om någon snäll kisse skulle hitta den så släng hit för jag skulle gå över lik för den ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Har också läst om det där med att hon inte dricker vatten, sjukt!

Postat av: sara

Jag skulle aldrig stå ut, haha.
Men kan dock tänka mig att hon är härdad/van.

2007-05-10 @ 23:45:26
URL: http://normans.blogg.se
Postat av: sara

Yes, avklarade Matte B och nu är vi äntligen färdiga med nationella. Men vad sen era börjat, hur ska ni hinna med att göra alla innan skolan slutar :O

2007-05-11 @ 07:42:40
URL: http://normans.blogg.se
Postat av: dahlia

men va ? inte druckit vatten på 5 år ? vad i helvete har hon druckit istället då ? :S

2007-05-11 @ 07:53:44
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: kakan

de där låter ju sjukt. ofta hon inte har druckit en droppe vatten på 5 år!? varför Inte liksom?! man kan ju inte Inte tycka om vatten? hmm.. skum människa.
Men hon e jävlgt het!

2007-05-11 @ 09:07:20
URL: http://karinhanser.blogg.se
Postat av: Ebbs

Petrus, hon är inte snygg! Stelfejjan skulle jag kalla na. Enda snygga är kroppen och kläderna ibland. Så halshugg henne någon :D

2007-05-12 @ 14:27:22

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback