varför plugga när man endå ska dö snart?

Idag hade vi KRAM istället för vanlig undervisning, det står för typ Kärlek respekt och två mer saker, frukansvärt tråkigt och moraliskt grej. Jag och Emelie satt som två fån med hjärtan som sten och jag var tvungan att erkänna för hela klassen att ja faktiskt läser illustrerad vetenskap (nörd).

Tack förresten för att back up jag har fått, det är förbannad jävla tokskojj när fjortisar härjar på mig på bellas blogg, jag är såå frukansvärt svartsjuk ;)



Det är more to come lite senare, borde uppdatera lite vad som händer inside hollywood? long time ago, så länge kan jag bjuda på min nya favvorit brud Britney, hon är är värsta megasvensson ny jämfört med kokainLindsay och kriminella Paris ;)

image109

Kommentarer
Postat av: Malin

hejhej!
Såg vad du hade skrivit som kommentar på blondinbellas blogg och ville bara säga att jag tycker du har helt rätt!

Postat av: dahlia

haha jag läser också den haha !

2007-05-07 @ 19:08:16
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Malin

haha, nej, hon svarar på det hon vill svara på ;)

2007-05-07 @ 22:38:09
Postat av: kakan

haha Snyggve Brittan! Fan vad hon alltid lyckas bli FUL på många bilder =D å det e jävligt nice! =D
dags att bli trädgårdsmästare snart då?
haha

2007-05-07 @ 23:12:11
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback