Välmående? jaaaaveeesT!

Birger Jarl was the place to be yesterday! Kvällen var helt okej och jag drack lagom ( ..vilket var väldigt strongt grort av mig!) Förfesten kirrade vi hos Sara mittistan och jag drack mina cider och glömde helt bort att min mun gjorde ont. sweeeet! Väl framme i Bj drog jag och Rebecka direkt till baren och beställde glatt en Orgasm som var skitstark mendet hälpte för jag blev väldigt danssugen då.
Vid halv 1 tiden kände vi oss lite småhungriga.. vi glömde såklart bort att det var tisdag och vi kuta ut in till stan men allt var stängt.. inte ens ett korvstånd hade dom:( Så vi fick helt enkelt käka vår mat på Gyros, desperat fyllekäk?Ja!
Men det funkade, tänkte inte ens då att min mun gjorde ont så vi kuta tillbaka och va allmänt dansglada tills BJ stängde och vi traskade hemmåt.. väll hemma hade ja planerat att kolla på Desperate Housewives och Ugly Betty men min mun gjorde sig påmind och jag kände mig allmänt trött så ja somnade very snabbt.. Sänkte en snabb tanke till dom som faktiskt gick upp idag och gick till skolan! Själv är jag ledig idag,torsdag,fredag.. :D


Kommentarer
Postat av: KARIN

sweet hörrödu! vilka hade skiva igår?
hade bara en lektion idag, halvdag typ. fast vi har typ iof bara 1 annars med :/ ibland nå skolmöte med.

Postat av: Sandra

det är bra å dricka lagom..det sk jag försöka göra idag..!

2007-05-16 @ 17:05:45
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: Sandra

Tack :)

2007-05-16 @ 17:09:23
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Nathalie

kul med utgång!
ha en mysig helg :)

2007-05-16 @ 17:18:59
URL: http://glitterdroppe.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback