Ursäkta men nu blev allt lite jobbigt..

Jag hade totalt glömt bort psykologin tills idag, jag måste skriva runt 5 sidor. Det går absolut inte bra alls..

Först skrev jag om fobier.. det blev typ 1 sida.. Nu har ja börjat skriva om narcissism,empati,psykrati osv, ja ska försöka fylla så många sidor. Jag vill åtminstonde ha ett jävla vg!

Igår var det bra, väldigt bra.. förutom att jag och Malle missade bussen och vandra omkring i Nyby som två jävla fån, men det va riktigt varmt ute iaf! Vi tog bussen sen klockan 2 och i stan var det fullt av fulla människor som skulle med sista halv 3 bussen. Roligaste var dom 4 fjortisarna som sprang efter fjortis 1 som såg aslack ut.. dom sprang från Se7en upp till McDonalds och skrek CAAARRROOOOO CAAAAAAAAARROLIIIIN CARRO HALLÅ STANNA DAH!, varför inte bara fjortisarna sprang ikapp och stannade henne själv fattade jag inte riktigt, Sen var den aspackade grabben med troccaderon också en klar favorit!

Men hepp, nu väntar psykologi, min belöning för det hårda arbetet ska vara Greys Anatomy och lite frulle (Vid 4 tiden man tackar!)


From my boat I can see your house and when the lights are on I can watch you move
Hear the wind whispering your name, twice the encouragement of the real you..


Hur bra är inte ni!
image189

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, kidnapparna har ju hamnat i ett oerhört drömläge för en kidnappare. Hela världen är engagerad och dom får mer medial uppassning än någon tidigare kidnappning i princip. Snopet om det visar sig att hon bara gått ut på promenad och sedan drunknat nånstans. För inte har väl kidnapparna ens hört av sig?

Postat av: Anonym

Ja, Aftonbladet är ju nutidens "En dingding värld", om du känner till den gamla blaskan? Hursomhelst så är det mycket påhitt och förtal. Nej har svårt för kvällstidningarna.

2007-05-20 @ 15:07:04
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, Carolina Gynning är väl ingen idol direkt. En pantad bystdrottning som sålt sina implantat på Blocket. Oookej...

2007-05-20 @ 15:13:02
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag "tyckte om" henne tills hon var mer i Lilla Vi Tar Stor Plats, som var, om än möjligt, värre än Förkväll. Dock ska hennes man ha kredd!

2007-05-20 @ 15:19:30
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, CP-magasinet var rätt kul, det lilla jag sett. Det var rolig när hon snackade med hon kyrkchefen, det har man skrattat åt ett par gånger. Lilla Vi var nåt slags feministunderhållningsprogram där man skämtade om mäns nackdelar och målade upp kvinnan som det enda vettiga könet. Typ. Dessutom var hon jätteirriterande som programledare. S:t Eriksplan? Läste att du bodde i Uppsala?

2007-05-20 @ 15:25:42
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Anonym

I see! Jo det gick på fyran tror jag, dog ut rätt snabbt. Och ja, det kändes lite lagom fittstim sådär skulle man väl kunna säga.

2007-05-20 @ 15:32:58
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe nej, dom har en hel del skit dom där rävarna. Bonde söker fru, Idol, Postkodsmiljonären, Bingolotto... Listan kan göra bekymmersamt lång :P

2007-05-20 @ 15:38:37
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Anonym

Don't get me started! Jag hatar den mannen, den värsta jävla teveprofil som vandrat på denna jord. Har för mig att jag skrivit ett hatiskt inlägg om honom tidigare, och om inte så kommer det inom kort.

2007-05-20 @ 15:45:09
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback