TJUR-GITTAN

Alltså för varje prov som går verkar det som om all kunskap bara rinner ut ur huvudet ur sp2D, kan inte finna mönstret i det hela ;)

" Alltså heter du Mimmi?"
" Jaaaaa"
" bara Mimmi? inte Matilda då? utan bara Mimmi som i Mimmi?"

" Hur gåre me tjejen då?"
" Dåligt jag glömde bort hennes födelsedag och hon gråter fortfarande"
" Ojda när var den?"
" Ehe förr-förra torsdan"
" Men shit värsta långsynt brud"
"Jag vet..."
"Schysstt"

gull!



IDAG..
Verkade det som att Gittan ( svenska lärare, ick!) var extra arg och sur och när hon skulle dela ut en uppgift till mig Elin och Elise om att vi skulle ta ut en Bellman epistel och skriva ut den som om vi kände han och beskrev han och det gjorde vi.
Men när vi kom tibax från datasalen lackade hon totalt ut och va arg för vi inte hade skrivit episteln, men sen när det visade sig att vi hade gjort det blev hon arg för att vi inte hade berättat innan vilken vi skulle välja för att hon hade lovat "vår" epistel till en annan, eh okej? då bytte vi till en annan men då blev Gittan ÄNNU argare och sa att det inte ska va nått jävla problem att vi får skriva samma då! helt jävla sjukt, och inte nog me det började vi tjaffsa för att hon bad mig skriva en inlämnings uppgift om romantiken och upplysnings epoken, det höll dom på med i februari..
.. Och jag bytte till den klassen i mars, och jag hade förklarat för henne innan om det va okej att ja inte gjorde den eftersom mina kunskaper om upplysningstiden och den forna romantiken är = nada. Visst okej helt toklungt sa Gittan då men nu började hon tjaffsa om att jag och blerta började i klassen i januari och ja får skylla mig själv som inte tar tag i mina uppgifter..

Man blir så less på lärare ibland! Jag hade medhåll från alla andra som verkligen bekräftade att ja började i Mars men hon vägrade att inse så här sitter jag med ännu en uppgift som ja ska göra som jag inte fattar nånting av. Suck..

Kommentarer
Postat av: dahlia

ja , vissa lärare är puckon , har dock inte så många av såna !

11 maj blir det nya priser !


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback