take a walk on the wild side

Eftersom jag endå har tjatat massor om eLHiin today kanske jag borde göra hennes utmaning
( Inte mycket till UTMANING med det är väll tillräckligt spännande för mig höhö)

1.  Jag var medhjälpare när Elin polerade hela sin cykel med sniglar. Ja hela! Det blev fint..
2. Jag har 3 njurar. Varav den tredje kanske funkar.
3. Blandat vodka med mjölk. Och druckigt upp det! har även blandat med Öl. Drack det me..
4. Kunde äta gräs när jag var liten och uppskattade det, Hatade att ha kläder så jag var alltid naken.
5. Läser om biologi,molekylärbiologi,zoologi osv för att det är kul. Kan dessutom massor om det.
6. Är mycket roligare än va det lät på 5an och jag har SKITBRA musiksmak. hej!

Jag utmanar alla som vill bli utmanade. Peace and love!
REGLER:


Som utmanad ska du nu skriva 6 st underliga/egendomliga saker om dig själv i din bilddagbok här på bilddagboken. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.
Efter det är gjort skriver du en kommentar i deras gästböcker för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska kolla/läsa din dagbok för mer information.
Utmana själv 6 nya personer vars egendomligheter du vill upptäcka! Lägg till deras namn i din dagbok så att folk kan kolla vem som är utmanad.


För att citerar Raqqan; Jesus might love you.. but everyone else hates you!


Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback