Sex,drugs & rock'n'roll

Blä, har haft bloggtorka nu några dagar och ja känner att ja måste skriva nånting.
Celsius vann då skolkampen vilket inte är så överaskande precis.. var lite småsur ett tag men det gick över väldigt snabbt. Idas rättegång har också varit och vi satte dit det där jävla kräket, Mådde asbra efteråt! Vissa killar borde kastreras, Det är sjukt hur man kan göra vissa saker utan ens ha dåligt samvete för det. Ush.
Men till nått trevligare; Jag bytte linje, istället för tråkiga företag bytte jag till livliga ekonomi. Jag känner mig mycket nöjd och ja vill bara ha lite käk så kvällen blir fulländat.

I brist på nått annat så roar jag mig med att kolla på feta människor. Jag vet det är hemskt och politiskt fel att säga så. Men kan inte hjälpa att jag blir sjukt fashinerad av dom, speciellt den här fagra damen. Hon är 7 och väger 222 kilo! Helt jävla äckligt och vidrigt! Hur kan man låta sitt barn bli så? Mata barnet med 15 hamburgare per dag? Hennes mamma borde fan skjutas, vilket fanskap. USH..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan alltså . stackars unge .
petra , du måste vara aktiv under BB:s frågestund ! :D jag har redan frågat henne en fråga :D

Postat av: Anonym

Usch vad hemsk, stackarn! :S

2007-06-02 @ 11:07:46
URL: http://hjartahanna.webblogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback