På riktigt vad är mitt problem?

Nej, det här känns inte alls rätt, klockan är 07:27 jag borde sova! Men nej, såklart Gabriel ska tvinga upp oss för en sån onödig psykologi lektion.
VARFÖR kunde jag inte sova igår? allt var ju uträknat så bra, Sex and the city började för sent så ja skulle bli tvingad att sova tidigt.. :( fan faaa-an..

Saker som bevisar varför torsdagar SUGER;
Rättskunskaps prov
2 h företagsekonomi
Måste åka till Salabackar för att hämta en bok
Inget bra på tv
Det är säkert skitdåligt väder me..

.. Men efter regn kommer solsken!
Idags beställs resan till Rhodos med familjen, nångång i Juli kommer det bära av, Party!
I augusti bär det av till Alanya med MALIN, och kanske kanske även Tylösand och vi lyckas hitta en trevlig stuga nånstans.
Jag längtar till sommaren..

image96

Kommentarer
Postat av: cookie

-> ouh Rhodos! sweet juh. då läär vi ju ses! ska dit i sommar igen o jobba ett tag! vet inte exakt när men juli e bäst!
ja men fan, valborg.. har aldrig haft Riktigt kul på någon valborg i Uppsala, de känns mer som studenternas(universitets folkets) grej, vi andra bara hakar på å ÄR på stan å super oss fulla. typ. fast det kan ju vara kul. Iår var det rätt kul. men ändå inte något tok skoj minnesvärt som jag kommer se tillbaka på. jag kommer fan inte ihåg nån annan valborg =/ känns som de e för att de aldrig varit riktigt kul..men, det blir ju också vad man gör det till.. men man har inte alltid haft så bra förutsättningar för att göra en valborg super kul. när man va yngre kunde man inte sitta i stan å dricka för polisen kunde komma o säga till, ingen vill va hemma hos sig själva å ta dit folk, å krogen kom man ju inte in på.. etc . så valborg för mig känns inte så viktigt

Postat av: dahlia

saker som bevisar varför torsdagar är så jävla bra :
1. dahlia slutar tidigt
2. dahlia har endast 3 lektioner
3. slut på det roliga !

2007-05-03 @ 14:12:42
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Maria

Åh sådan härlig bild...längtar också till sommaren!

2007-05-04 @ 09:08:36
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Åh jag vill utomlands nu :)

2007-05-05 @ 16:25:32
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Karna - cheer-girl.

ååååh vilken fin bild(: Kommentera gärna min blogg!(:

2007-05-05 @ 20:51:28
URL: http://karnaah.blogg.se
Postat av: Karna - cheer-girl.

svar: Va,vadå betala`?:|

2007-05-06 @ 09:17:29
URL: http://karnaah.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback