Ny design

jag gjorde en helt ny design till min blogg, då kanske folk förstår lite varför jag valde just namnet Stella, det är ju inte för att jag heter det utan för att jag fullkomligt avgudar Stella Mccartney ( Och hela Mccartney släktet faktiskt, fur is murder!) Jag blev rätt nöjd faktiskt!


Och så är körkortskursen klar.. 3 timmar tog den och en jobbig lärare som babblade om dödsoffer och ecodriving och annat skit man redan hört, det var som 3 trafikkunskaps lektioner i rad och det enda man kunde se fram i mot var den enda(!) pausen där det bjöds på svart kaffe och en liten fjuttig kaka.
Skönt iallafall att ha det avklarat! Nu är det bara dags att övervinna rädslan och börja tok-köra!

Yeah duude.. Nu gäller bah att lägga sig snart, ska upp klockan 10 även fast jag börjar halv 1. Ska nämligen göra lite viktiga inköp på Gränby Centrum och sedan laga ett hål i tanden på Årsta C. Mitt första hål i tanden, what a beautiful memory, hoppas det inte gör för ont bah ;(

image125
Mjau!

Kommentarer
Postat av: dahlia

inte bara fur is murder , meat means murder !

:)


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback