Kungsholmen for real!

Okej först en liten onödig uppdatering; Alla lampor i mitt rum är sönder. Så jag har massa ljus! det känns very sophisticated och så 1800 tal, classy shiat!

Sen måste jag medela att jag fick sommarjobbet:D fast jag ska inte jobba på Arlanda utan mitti stockholm, lönen kommer bli 14 400:- och ja jobbar i 3 veckor. Ser verkligen framimot det, känns mycket roligare än att jobba kommunalt med en minimal lön. sweet! Men eftersom medaljen har en baksida så måste jag känna mig lite lätt sårad att snart är L word season 3 slut. Sista avsnittet börjar om en halvtimme.. L word är anledningen varför jag inte har skrivit på ett tag, jag sitter nämligen uppe hela nätterna och kollar på L word. Inatt somnade jag ca 5 och vaknade 7, pigg och alert! Hann dra i mig 3 koppar kaffe på ungefär 2 timmar, kände mig väldigt onykter hihi.. men det är ju som sagt var slut nu eftersom L word s4 inte har börjat än men jag håller tummarna, vad ska ja annars göra? Att sova är sjukt överskattat!.

tjipp!

image205

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÖSSES - 14 000 spänn ?! GRATTIS iallafall ! :D

Postat av: Anonym

ursäkta vart har du fått jobb? och hur kan du tjäna så mkt på 3 veckor? varför har inte jag blivit tillfrågad? ska du pendla då eller?

2007-05-26 @ 13:22:06
Postat av: Anonym

->Johanna: Pappa fixade det, eh ja sen ska ja sova hos dig också?M Du har redan jobb, så fuck off

2007-05-26 @ 15:02:33
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

ja men du verkar ju tjäna bättre än va jag gör nu hos mr ica. ja du inget e gratis här i livet spec inte om man kommer tjäna så pass mkt som du på ett sommarjobb (!) Så ska vi säga 3000kr/mån inkl el, vatten, kabel tv, internet. Men du får bara va där när jag inte är där samt att du sköter städ, handling + matlagning. Deal?

2007-05-26 @ 15:08:16
Postat av: Anonym

Ja skulle gärna byta jobb med dig! Träffa B-kändisar varje dag som köper käk! sweet. Näe du ja ska bo hos dig endå. Mamma e hemma nu ring hem sen. Bajs

2007-05-26 @ 15:48:58
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

allt e cool nu!
sweet! va e det för jobb då?

2007-05-29 @ 23:57:20
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback