Jarre testar Sthlms nightlife!

Igår var min syster på samma uteservering som snygging Jared Leto! (Från stulna år,Fight club osv!) Snacka om tur! Han är ju fullfjädrad snyggve på hög nivå.
Av någon konsigt anledningen ser jag min kära syster med en annan sorts respekt..

Är hon verkligen samma person som blev nekad på Sturecompaniet för hennes skor inte passade in? Hur hamnade hon på samma krog på Jared?

Aja, kan ju skryta med att jag såg Cara cara mia Måns på gränby centrum igår. Det ni det är grejer! hahah..

image206

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fan vad orättvist att du fick träffa måns ! honom vill man ju träffa ! :@

Postat av: Anonym

johanna: du jag har aldrig någonsin blivit nekad att komma in på sturecomaniet!! Jag VÄLJER bara att inte gå dit för de e inte min kopp te. Jag hänger på rockers ställen med Jared ist.

2007-05-26 @ 16:54:05
Postat av: Anonym

johanna: du jag har aldrig någonsin blivit nekad att komma in på sturecomaniet!! Jag VÄLJER bara att inte gå dit för de e inte min kopp te. Jag hänger på rockers ställen med Jared ist.

2007-05-26 @ 17:00:27
Postat av: Anonym

vad gullig du är johanna. not. ROCK N ROLL!

2007-05-26 @ 17:39:12
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

Jared Leto är en hunk!

2007-05-27 @ 01:33:47
URL: http://rebeccs.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback