Jaha då har man förlorat oskulden då!

..Tandoskulden alltså! Har lagat mitt första hål, jag va supernervös och trodde ja skulle svimma av smärta men det gjorde inte alls så värst ont, inte ens sprutan var farlig och jag är så en väldigt spruträdd person! Men dum som jag var har ja bitit mig själv i läppen ( D U M B A S S !! ) och nu i efter hand gör det vidrigt ont, men det ska väll gå över på några dar hoppas jag :( och jag har ju faktiskt en snygg fläskläpp nu med, grrrrrrrrrrrrrr!

22 skoldagar ( eller kanske mindre!) tills vi slutar skolan! vi slutar den 13onde, vilket jag tycker är ganska sent, när slutar resten av Sverige egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nere i söder slutar dom den femtonde

2007-05-10 @ 15:51:17
Postat av: Anonym

slutar också 13 ;)

Postat av: kakan

illa där med tanden å läppen ;) haha :P stackare!
jag slutar den 8:e =D tok skönt!
Hm aldrig varit där, var ligger de? e det de som ligger unden nån bro typ?.. emh =/

2007-05-10 @ 16:29:21
URL: http://karinhanser.blogg.se
Postat av: rebecca

haha det brukar bli så, sen direkt bedövningen släpper så gör det ont som satan!

2007-05-10 @ 19:39:10
URL: http://rebeccs.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback