Jag vill bada i champagne min vän!

Ni som är trogna starlounge läsare/hatare vet att Daphne Leon, känd från paradise hotell och för att vara "cykel-på-köpet-dogges" syrra. När man läser hennes blogg tänker man att hon lever värsta dolce vita livet och jag kan lungt säga att det gör hon fan oxå. Bli medlemmar i aftonbladet plus ( en 20 lapp i månaden ) och läs om Daphnes månads shopping, 25 tusen! Det är min mammas månadslön typ! det är helt sjukt, det står även att hon har 400 par skor och frågar sig "vad är det för skillnad på att köpa en motorcykel för 150 000 eller handväskor" när hon sa att hennes drömväska från Hermés kostade 150 000 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Shit mäen, jag säger bara ett råd till Daphne, glöm inte bort vad du kommer ifrån! det är really svårt att tro att Daphne och Doggelito är syskon så pass olika dom är, Daphne "shoppar och fika kring stureplan" ( hahaha gissa vem jag imiterade ;) och Doggelito rappar om förorten, aj aj Daphne..


Nog om det, mitt rum är superfint nu, klinisk städat nästan! Och imorn ska ja åka och köpa lite nya underkläder och nytt smink etc för jag varit så duktig och slängt massa grejer, jag har vanligtvis väldigt svårt att slänga saker det spelar ingen roll om det är en mascara som tagit slut eller kläder jag har växt ut, jag slänger nästan aldrig nått, men som sagt man lär sig nått varenda dag;)

image120 
Kristian Blomqvist, Daphnes B-friend är VD för kameraföretaget Tradings och dom åker utomlands 8 gånger per år och shoppar för runt 30 000.. jesus..jag som tyckte att 3 gånger var lite mycket för mig haha!

Kommentarer
Postat av: dahlia

tycker att hon lever i en falsk drömvärld . visst , shoppa och bränna pengar på skit är fättskoj men någonstans finns det en gräns .

Postat av: Alåå

Oj oj vad avundsjuk man blir.. Not.

2007-05-09 @ 20:42:05
Postat av: kakan

Shet, vad får HON stålar ifrån?! gillar inte henne alls. vad fan e Hon känd för liksom? vad gör hon?


2007-05-10 @ 11:26:41
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback