"jag såg nördhångel idag!"

Det är verkligen sjukt irriterande att Kim endast säger att vi ska lektion för att vi ska lämna in våra arbeten sen gå! helt onödigt..va ska man göra på morgonkvisten när alla andra har lektion och kiosken knappt öppnat. Jävla skit.. dessutom blev jag grundlurad och trodde att vi inte skulle ha någon KRAM-kurs idag. Blev överlycklig för några sekunder tills jag insåg att vi visst hade det.
Vi hade en kort diskution om homosexuella, jag blev hetsig och irriterad ( eftersom folk är efterblivna i allmänhet ) Men Gittan märkte såklart inget och vi fick gå tidigt och invänta massa timmar tills frågestunden med han snubben från vägverket..
Det var en 2 timmars lång frågeställning, EH? dom dummaste frågorna ever var;


Om man åker till USA och tar körkort när man är 16 får man köra det här med då?
Jävla pucko, om andra länders lagar skulle gälla i Sverige me skulle vi ju vafan få göra vad vi vill!

Alltså om man får punktering.. måste man lixom byta hjul eller fixa det då?
Ja det väll klart annars skulle punktering inte vara ett problem!



..Fan va trött man blir på folk.

Men fuck it, resten av Veckan är LINNÈDAGAR, gubben fyller ju faktiskt 300 bast!
Samma dag som min kära vän Bim dawson fyller 18! Oh sweet..


måste bara avsluta med en;
"vems katt är det dääär?"
"Det är hugo och han är ens egen"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du sett våra nya recensioner?
Och röstat denna veckan?
Vi ses i vimlet! :)

Postat av: Anonym

Vad är kram-kurser för något ? :S

2007-05-21 @ 19:44:44
Postat av: Anonym

den där jävla linné kan ta sig ! han donerade pengar till rasinstitutet ! :O

2007-05-21 @ 20:06:48
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

-> till anonym: en kram kurs står för typ kärlek respekt ansvar blabla nått. vi snackar om kärlek, sex och sånt.. som en sen sexualundervisning heheh!

2007-05-21 @ 21:12:21
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ändå kul det där med körkortet och Usa :D . DU förresten tack så mkt för ditt grattis i förskott! :)

2007-05-21 @ 21:18:44
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hade ingen kram-kurs när jag gick i tvåan :`(

2007-05-22 @ 12:34:01
Postat av: Anonym

Jag hade ingen kram-kurs när jag gick i tvåan :`(

2007-05-22 @ 12:38:24
Postat av: Anonym

Alltså om man får punktering.. måste man lixom byta hjul eller fixa det då?
hahahaha så sjukt dumt!

2007-05-22 @ 14:46:05
URL: http://Rebeza.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback