Jag= no life?

En lista som snodde från http://karinhanser.blogg.se som jag tycker är skitrolig. höhöhöhöhö!

Är du snygg? - Det beror ju på vem man jämnför med!

Hur tar du bort oönskad hårväxt? - Rakhyvel är det enda rätta!

Har du några danska släktingar? - Näe, dom är så knepiga, däremot har jag persiska kusiner och ett ukrainsk faster ( säger man så? ) som är cool.

Ditt mest överanvända ord?
- "fan" "luder" "oooooorka" "shiat" "fackt appp"

Dina första tankar när du vaknar? -  Eh vet inte? tänker nog inte så mycket, förutom att ja ska leka sjuk men hinner aldrig genomföra det..

Är du bra på? - ALLT! äta,dricka(?), kramas, vara barnslig, tycka om,umgås,bada,mysa

Är du sexig? - Javisst varför inte?

Antal timmar sömn inatt? - 6-7 kanske

Vad gör du om dagarna? - Sover igenom skolan,umgås med roligt folk bloggar och myser med katten, mjau!

Vem vet mest om dig? - Mina vapendragare såklart..

Vem vet du mest om? - Mina vapendragare och mina djur!

Vad vill du ha just nu? - Kall ravioli, men ja orkar inte gå och fixa det nu

Vem hatar du mest i hela världen? - Alltså man kan säga att jag ogillar dom flesta som inte är värda att tycka om! Sen hatar jag djurplågare, kvinnomisshandlare och pedofiler och dylikt..

Höger eller vänsterhänt? - Högerhänt

Ditt mål i livet? - Att vara glad, älska och bli älskad, ta hand om familjen och göra nått med livet man trivs med!

Sängdags? - Mellan 12-1..

Känner du en snygg kille/tjej? Ja en! han är jättefin, jag tror jag saknar han. ( nej det är inte mitt ex jag snackar om! )

Har du körkort? - Haha nej inte än..

Pratar? - Svenska och engelska, men på fyllan är det allt möjligt..

Brukar du svara på kontaktannonser?
- Nej tack, har ju klarat mig bra endå

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Stella såklart! Eller nått sjukt ovanligt som ingen heter, tycker Petra är ett rätt trist namn i allmänhet..

Mjölk i kaffet? - Jaaaaa

Svär du?
- Haha ja sjukt ofta..

Sjunger du?
- Hela tiden men jag är nog inte så bra..

Duschar du dagligen? - Nej, varanan dag kanske?

Vem tröstade dig senast när du grät? - Mamma eller Malin..

Har du varit kär någon gång förut? - Ja.

Den starkaste du vet? - Min pappa såklart, man är polis och überstark, när jag var liten fick jag hänga i hans biceps, det var på den tiden jag fortfarande trodde han var Sveriges starkaste man på riktigt :D

Vill du gå högskola? - Ja det tror ja

Vill du gifta dig?
- Japp!

Tycker du att du är attraktiv? - Är inte den frågan redan ställd?

Är du en hälsogeek? - Nää verkligen inte, älskar att onyttigt!

Vad önskar du dig?
- Massa kramar

Kommer du överrens med dina föräldrar? - Ja det är klart dom är ju bäst i världen ( blir du glad nu mamma?)

Vad vill du arbeta med när du blir stor? - Nått socialt med människor iaf!

Din hårfärg och frisyr? - Min naturliga mörkbruna färg, hårförlängning med keratinplattor, snart blonda slingor;)

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
- Inte den blekaste

Har du glasögon? - Ja, har sjukt dålig syn

Vem sov du hos senast? - Ett hotell i Tjeckien?

Druckit alkohol den senaste månaden? - Haha ja,

Blivit slagen den senaste månaden? - Naj, fast min katt rev mig om det räknas?

Hur mår du idag? - Ont i munnen, känner mig apdryg, vill ha massa godis och kramar..

Vad ska du göra idag? - Ta ett bad i min jacuzzi och måla tånaglarna i en cool färg, kanske mysa med katten framför tvn ikväll med!


Kommentarer
Postat av: dahlia

haha hängde du i din pappas armar ?!

Postat av: johanna

varför allt detta snack om hugo. att ni skulle ha en schysst relation? vem försöker du lura egentligen?

2007-05-14 @ 23:25:59
Postat av: Petra

Men johanna vi hade det skitbra idag tills hon bet mig helt oprovocerat och kallblodigt! Trodde allt gammalt grol låg bakom oss men tydligen inte! snyft snyft..

2007-05-14 @ 23:43:58
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: kakan

haha sweet! visst fan e farsor grymma! iaf min, å din :D

2007-05-14 @ 23:47:04
URL: http://karinhanser.blogg.se
Postat av: Petra

Tack gumman Jag har i alla fall värdens bästa döttrar Kunde inte få bättre (o vackrare)Men ni måste sluta klanka på Hugo Annars blir ni arvlösa Kram Mamma!

2007-05-15 @ 13:18:04
URL: http://stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback