jag har kuuuuuuul!

Vad heter du?
Petra Eleonora Färdigs
Är du döpt efter någon?
Jag är inte ens döpt, min familj typ hatar jesus hiehie..
När grät du sist?
I skolan när lärarna var cp
Tycker du om din handstil?
Ehhhhhh nej..
Vad kör du förnågot?
Ja kör inte, är för instabil..:( 
När föddes du?
Tisdagen den 7 mars 1989 klockan 06:21
Vilken är din mest pinsama CD-skiva?
Aqua is the shit
Om du var en annan person, skulle du då vara vän med dig?
Klart! ja skulle typ va kär i mig
 Skostorlek
37-38
Röd eller rosa?
Röd
Vad gillar du minst med dig själv?
Min näsa och mina fobier
Vem saknar du mest?
Emelie som var borta,Pappas klocka och en hemlig person..
Vad lyssnar du på just nu?
Emelies och Malins fina röster höhö
Vad är det sista du åt?
Köttbullar och potatissallad
Om du var en krita, vilken färg skulle du ha?
En cool krita såklart!
Vem pratade du i telefon med sist?
Emelie som var arg
Vem sms:ade du till sist?
Nått cp säkert
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Typ allt,skor,tatueringar,piercingar grrrrr
Vad är din favorit dricka?
allt med alkohol!!
Hår färg?
brunt men ska snart färga!
Ögon färg?
Bruna
Använder du linser?
Näe men ja borde!
Favorit mat?
Allt onyttigt is the shit!.
Sista film du såg?
The hills have eyes USH!
Favorit dag på hela året?
MIn födelsedag,halloween,julafton, allt! alla dagar e min favvidag=)
Skräck film eller lyckliga slut?
Olyckliga såklart, de är dom man kommer ihåg!
Sommar eller vinter?
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMAR
Kramar eller kyssar?
kramar:D
Favorit efterätt?
Fan vilket keff fråga..
 Hur bor du?
I en villa med mina föräldrar och djuren
Vilka böcker läser du just nu?
Jonas Gardell-Jenny
Vad finns på din musmatta?
Helt svart
Vad såg du på TV igår kväll
Typ.. simpsons?
Favorit dofter?
Stella sheer och orginaldoften höhö
Favorit ljud?
EHHHHHHHHHHHHHHHHH vadå ljud? ja vet inte
Vart är det längsta du varit hemmifrån?
1 månad tror jag
Är du allergisk mot någonting?
Ja mot horungar
Är du kär?
Nej! 
Din sämsta ovana?
Rökning
Är/Har du varit kär i en kändis?
Jaaa oja ja e typ kär i alla kändisar!
Är du negativ mot dej själv?
Nej mer mot andra
Sol & bad semester eller Storstad?
Både och

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fy fän,
den snubben vill man ju bara krama !


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback