jag er en kul tjaj!

Jag tillhör nu majoriteten av alla bloggare nu har en ASTRÅKIG lista som ingen bryr sig om utom jag för det är kul att fylla i den, oh jäh..
Vad blir ditt namn baklänges? artep
Har du gjort en snöängel i år? Va nej? Mkt möjligt. kanske
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? När jag föddes, 2 dar?
Platt eller lockigt hår? Lockigt, eller platt. Både och.
Är du kär i någon? Ja, i allt möjligt. Dock inte i en kille just nu.
Vad gör du när det regnar? Får lyckorus. Och önskar att ja hade ett paraply.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja
Vad har du för startsida på internet?
Nattstad
Vem ringde du senast? Emelie

Tycker du att sengångare är söta? Jag älskar alla djur, speciellt sengångare
Har du haft vattkoppor? Ja
Har du någon gång testat karate? Nej tack

Vilken mobilringsignal? eh, motorola sha la la typ.

Minimorötter eller pommes frites? Finska pinnar
Första sporten du gick på? Uppsala flickorna tror jag.
Vad längtar du mest till just nu? Grekland,Turkiet,Jobbet,Student osv..
Hur gammal har du tänkt bli? Åtminstonde 21 så jag kan få kirra min första vodka på systemet.
När åt du senast en fiskbulle? Förra veckan
Vad drömde du inatt? Säger jag inte!
Vilken tv-serie är bäst? L word,Weeds,Family Guy,Desperate housewifes osv
Kan du gå ner i spagat? JAPP är vigast i världen!
Vad åt du senast? Ett äpple, sen tog jag en cigg (båda smakade bra höhö)
Höga eller låga strumpor? Höga

Vad är du mest rädd för i hela världen? Har massa sjuka fobier..
Har du varit kär i en kändis? Ja många, är kär i kändisar varje dag i princip

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Ja jämnt, är en sucker för allt läsbart
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Blå
Vad har du för färg på ditt påslakan? Röda med vita kaniner
Vad ska du döpa dina barn till? Har bestämt för länge sen men det kommer ja inte skriva här eftersom folk har en tendes att sno dom (namnen alltså.. hahah!)
Sommar eller snö? Både och
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? Har ingen snygg tyvärr
Är du mörkrädd? Om jag är på det humöret
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Ääeh nej.
Riktig gran eller plastgran? RiKTIG! Helvetet fryser till is när vi skaffar oss en plastgran
Tänt eller släckt när du ska sova? Vadå tänt ser jag ut som en 6åring eller.
Godaste drickan till frukosten? KAFFE annars dör jag
Senast lästa bok? Montecore

Vem kramade du senast? Evelina kanske?

Älskar du att sjunga? Jawohl

Vill du bli president? Ja om ja skulle erbjuden varför inte?
Har du spelat kille i en teater? Säkert
Duscha eller bada? Min jacuzzi=rules
Kan du ditt mobilnr utantill? Eh ja.

Har du tråkigt? Ja annars skulle ja väll inte sitta och hålla på med det här?

Har du gråtit i skolan nån gång? Japp, senast var för-förra veckan typ.

Stockholm city, Metro eller .SE? Metro

Hur tar du dig till skolan? Buss om inte mina päron är schyssta och ger mig skjuss

Har du någonsin sminkat dig som punkare? Jadå.
Sjunger du på toa? Nej

Vilken färg har din jacka? Vilken av dom? Svart,grå,beigevit,vit,svartvit.

Använder du långkallingar? Jaa om det är kallt

Är du höjdrädd? Ja gud ja..

Vilket land vill du åka till? Jag har varit i många, älskar att resa men Usa vore trevligt.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Mamma eller pappa, jag vet inte skrattar ofta
Vad ska du göra NU? Ut och röka


Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback