Jag dansar aldrig nykter

Fan vad trött man blir på folk ibland;)

jag ÄLSKAR svenska 80-90 tals filmer! Igår hemma hos Emlan hade vi tequila kväll samtidigt som vi kollade på svenska klassiker som Black Jack och Änglagård. det var very underbart. På vägen hem,lite smålullig och vidrigt trött möte jag Min Ninni, jag kom ihåg att ja har saknar henne massor och vi ska ses snart.




Saknade Stellablogg kåta dansade iranier! Bilden är tagen på nyår, onyktert tillstånd;)

image105

..Ett stycke Ana & Ninni




Här är även lite sköna bilder från helgen ;D
image100
Jag och Anna i fredags. oh sniggingar!
image106
Jag,Emelie,Ida och Meg griffin, grrrrrrrrr;)
image102
Full rulle i knivsta innan utgång. miao!
image104
Martina,Anna,Evelina och jag, fan vad tjock jag ser ut (?!) blä.

Kommentarer
Postat av: sportnicke

o jag har saknat petrus en massa mer! men det kanske du fick bekräftat hahah :$

2007-05-06 @ 22:13:02
Postat av: Petra

såklart babes! I like that pictures to ;)

Postat av: Mary

sköna bilder :)

2007-05-06 @ 23:49:16
URL: http://likeitornot.blogg.se
Postat av: anuuuuuuus

we will allways miss våran allmänbildade vän!!!


du har lärt mej massa :D (om djurs beteende) (?)

hahahaha aj laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajk

2007-05-06 @ 23:52:53
Postat av: johanna

skitfin piercing brunetten på bild två hade.
är det du? ;).

2007-05-07 @ 08:15:37
URL: http://cole.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback