fräsh som en nyponros!

Jag brukar alltid ha en liten speciell längtan till söndagar just för man har inte den pressen att man måste göra nått. Man kan bara dyka in en mjukisdräkt och softa framför tv hela dan, men sen när söndagen väl kommit har man endå frukansvärt tråkigt. Man orkar inte ringa nån för att hitta på nått för det finns nästan inget att göra, och det är INGET bra på tv alls och det slutar med att man sitter och ugglar framför datan och önskar det var fredag igen haha!
Den här söndagen har jag iaf haft en lite "me-time". Smörjt in mig, målat naglar och plattat håret osv. Känner mig fräsh och brun nu lagom till en ny (halv!) skolvecka. På måndag har jag vanliga lektioner, bland annat min sista gympatimme där vi ska få göra vad vi vill,kul! På tisdag ska vi till älvsjö på UF mässan vilket ska bli skitroligt! förutom att på morgonen har vi nationella på morgonen som Emelie påminde mig om:(.
På onsdag sen ska ja på en stundentskiva på Birger Jarl med Rebecka, vi båd har lite smått panik om vad vi ska ha på oss ( Tänk att vi verkligen är så ytliga haha!). mys mys mys..


Förövrigt har jag ett lite I-lands problem ang. min piercing. Kulan vägrar sitta kvar och ramlar av hela tiden, jag vill ta ut den och endå inte. har någon haft samma problem och har några tips? Just nu har jag min läkestav i men en såndär plupp man har bakom örhänget på istället, ser aboslut inte klokt ut.!
image158
Det där är inte min läpp, min piercing sitter på höger sida om läppen;)..



 


Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback