För det är ingen vanlig dag idag

iIdag hade jag min sista engelska lektion! NO MORE LOUISE förutom nationella då men aldrig mera långtråkiga lektioner med henne! Nu börjar jag äntligen få den riktiga känslan då man vet att skolan snart är slut.
På tisdag, då vi egentligen skulle ha engelska på morronen ska vi istället åka till Älvsjö mässan där alla UF (ung företagare) klasser träffas och ska tävla om vem som vinner Sverige tävlingen, gull Berit dök in i klassen likt Kramer i Seinfelds och var jätteglad och stojjig och snackade om bussarna vi ska ta dit och att Linnékulan som ett av 3orna företag heter har en stor chans att vinna och har även chans till att få kontrakt med Cloetta och det går HUR bra som helst för dom, hon berättade även en liten hemlis om att om dom vinner här får dom åka till Berlin för Europa tävlingen, jag och Evelina försökte ragga med oss en plats så vi kunde ferra lite och testa Berlins uteliv men det fick inte såklart, men det gör inget endå. Man blir så glad och på så gott humör av Berit! hon skrattar alltid och behandlar alla företags 2 och 3or som kungar och drottningar och dyker in lite här och vart och snor tid av våran annars mest ointresanta lektioner. Sist gav hon alla en snabb repetion på rättskunskapsprovet som skulle va och såklart klarade säkert alla i klassen sig då! ;D

Ikväll blir det bio med tjejerna, ska se Perfect stranger igen. Såg den med mamma innan den "kom" ut för våran schyssta granne som är marknadsföringschef på Rim fm gav oss förhandsvisnings biljetter, gratis film och snacks är jävligt nice!

Äpp, nu ska ja äta min goda cupido sallad som ja köpte med rikskupongen Ebba gav mig, tack Ebbs!


Kommentarer
Postat av: dahlia

hej ! cupido-sallade råkkar fätt . jag älskar skaldjur . men inte kött . hejdå !


rätt så flummig kommentar ...

Postat av: MALLE

hoppppppppppas du fajjxa det me din pirecing :D jag ska slagga snart hooho c ya then and thanks for all te candiie today <3

2007-05-12 @ 02:12:30
Postat av: Lina

ååh, vad det ska bli skönt att slippa engelska :D Jag och några vänner ska ha ett litet befriande bokbål när detta är över! (Fast eg. beror det nog på skatan till lärare jag har, förrut tyckte jag ändå att det var kul med engelska) Men elda lite på böckerna ska jag iallafall;D Ha det underbart!

2007-05-12 @ 12:52:47
URL: http://www.acupoftea.blogg.se
Postat av: EBBS

HAHA, SÖT. Den var du värd.
På tal om Cupido. Jag har fått jobb där! Om du är snäll kan du få extra mycket sallad när jag står :D

2007-05-12 @ 14:24:26

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback