ett oberäkneligt och ständigt vrålande dampbarn!

Det blev en snabbvisit på stan, Em köpte saker som var asbra till sommaren. Jag köpte saker som var skitbra till hösten.. Jag fattar inte varför jag håller på så? ja köper alltid kläder ja inte kan använda under sommarhalvåret, just när det är sommarhalvåret. jag är frukansvärt dryg ibland..



Men eftersom jag har börjat lansera goda nyheter på löpande band dom senaste dagarna kan ja säga nu att SMK ska spela i Uppsala den 14 juli! Iof på jippot Fett me kärlek men det skiter jag totalt i. Hade inte planerat att smälta in bland fulla fjortisar utan mest för att avnjuta lite skön musik. Jag är så glad glad glad! Fast det hade ju varit bättre om jag hade varit på hultsfred och sett dom där men ja kommer ju som sagt var jobba då och det här var det bästa som kunde hända ;D

Slagsmålsklubben-Rakade ögonbryn skall det vara, enjooy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad köpte doo då ?


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback