ESC is the shiat!

ESC är på tvärsäker ingång, men i år ska jag inte vara tradionell svenne och rösta på Sverige, nix pix jag ska rösta på nått annat trevligt land
( det lutar åt Storbritanien eftersom dom alltid är så dåliga, förlåt men dom är faktiskt det ) .
Men varför ska jag inte rösta på Sverige då? Jo, först och främst för jag gillar inte The Ark, tycker inte alls dom är speciellt schlager nu i efterhand, sen för att jag tycker att aftonbladet förstår allting! Esc ska ju vara en kul tävling, ett underhållande program, men såklart ska ab förstöra allt skriva ut med stora bokstäver "hotet från öst". Bajs.
Jag tycker det är väldigt dåligt av aftonbladet att sitta och skriva att The ark inte har någon chans och att det är 21 länder från öststaterna som sammarbetar osv. Det är en kul grej! herregud!
När jag sedan läste vidare lite efterfakta läste jag att Sverige dragit sig ur för massa år sen för dom gillade inte hur tävlingen oavgjordes? Svenska avundsjukan maybe? suck..

image130

Kommentarer
Postat av: rebecca

mm jag tror dem kommer trea iaf! :)

Postat av: anna

I know, aftonbladet måste verkligen sabba allt genom att ta en jäffla tävling i kass musik på Blodigt Allvar. Det är som att dom bara inte kan låta bli.

2007-05-12 @ 22:46:22
URL: http://frykholm.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker vi drar oss ut nu med.

2007-05-18 @ 14:52:51
URL: http://jennifervalentina.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback