Eat me, drink me!

Sitter och halvkollar på Marilyn Mansons nya video som är i, princip bannlyst över allt. Den föreställer Evan och Marilyn först har sex, sen knäpper kort och leker med knivar i en bil som går farligt snabbt, sen har dmo sex igen helt blodiga och till slut dör dom. Eh okej, blodigt sex och död är absolut inte min grej, får lite svindel av det faktiskt men låten var faktiskt helt okej. I refrängen sjunger han "Dont you ever break my eart ore i break you shaped glasses" och i videon har Evan hjärtformade solglajjor PRECIS som Dita hade ;(. Say whatever you want men jag tror Evan är sjukt avis på vackra dita!



hepp! Idag är det operations dagsverk för dom flesta men jag har absolut ingen lust att skramla med en bössa på stan hela dan, nej tack. Mitt jobb är istället att släppa ut hunden på trädgårn så hon får lite luft eftersom mina päron jobbade på dagen idag och så ska jag rensa i min hylla :P ett verkligt hårt jobb må jag säga..
Wiho, nu ska jag äta lite frulle och kolla om hunden vill ut, tjillevippen på er!


14:40 http://www.asshole.se/ ha ha ha ha, fan va dålig!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback