Dont break, dont break my heart..

Suck.. jag blir alltid för full NÄR JA KOMMER HEM! kunde inte sova först klockan 4-5 för jag var så taggad, tråkigt.. det enda jag hade å göra var att kolla på min favvoserie L word, love it!

Jag var helt säker på att det var söndag idag, blev mkt gladare när jag insåg att det var lördag och vi ska fortsätta dricka och kanske hitta på nått kul? Jada! Förövrigt älskar jag låten Heartshaped Glasses med Marilyn Manson, även fast videon är rätt vidrigt och dom har tydligen sex på riktigt enligt "en vän till paret" rapporterar Starlounge. Coolt, måste va rätt svårt att ha sex framför sådär mycket folk, och sådär brutalt? Gud vad pryd jag var nu då haha!
image184



dagens WHATAFUCK!!: Isaiah Washington (Dr Burke) ska tydligen lämna serien för han är homofob och tycker att George ( Eller ja han som spelar George!) Är lite creepy eftersom han är ju gay IRL. Gulligt iaf att Mcdreamy (Patrick Dempsey) försvarade honom emot Isaiah (Dr Burke).
Men jag vill endå inte att det ska vara så.. jag som älskar Greys Anatomy! Jag hade lixom nyss kommit över att Kathrine Heigl ( Izzie ) Ska sluta, faaaan! Jag hatar serieslut, jag klarar inte av sånt! Det är som att bli fetdumpad.. Ni vill inte veta hur mycket jag grät på Sex and the city! snyft snyft..
den enda serien som ska sluta som ja tycker är SKITBRA är OC, finally! Nu kan kanal 5 satsa på nått bra program klockan 18:35 på söndagar istället ;)
image185

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh . snälla rara , vad är det för fasoner , hata homofober ! homosar (eget komponerat ord) bits inte och är inte farliga ! jävla dr burke , han kan ta sig i baken !

Postat av: Anonym

-> oh, hum, se där! ska checka det då tror jag!
ja damn it, greys anatomy is the shit, blir så less på me allt de där. å yes, OC kan gärna lägga ner, det började suga för länge sen :/

2007-05-20 @ 02:18:55
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback