DIe linnéskolan die!

NU är jag extremt upprörd!
Vilket jävla idiotpucko har lagt in IGdagen på samma dag som Linnéfirandet? Måste vi välja nu mellan 6 timmars frånvaro eller att få göra ett omprov? Jävla helvetes skitskola som aldrig kan fixa någonting! Det känns inte ens värt att göra det där skitprovet.. jag fick ju bara IG för ja inte klarade riksdagsprovet i 1an och för den anledningen hajjar inte jag varför jag ska läsa om hela samhällsboken som är 400 sidor, 5 gånger! ( Och ja, "för annars lär ni er inte" enligt Roland, morr!". Dessutom har jag massa andra skitsaker som ska lämnas in! ÅH FAN vad trött jag är på det här jävla skolsystemet. Det kan fan ta sig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du läsa om hela samhällsboken ?! :S
om du inte klarat riksdagsprovet ska du väl läsa om just det ? :S

Postat av: Anonym

crazywoman! SE DEN BUMS! den e såå bra. as skön rulle. rolig också.
=D

2007-05-22 @ 18:27:14
URL: http://karinhanser.blogg.se
Postat av: Anonym

KLAGA MED OMEDELBAR VERKAN !

2007-05-22 @ 20:27:44
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback