Blod & knark i skog & mark!

Idag hade vi våran sista gympalektion, jag bowlade för första gången i mitt liv! Jag ville gärna tro att jag var sjukt bra och att alla i hela lokalen hyllade min insats men så var inte fallet.. jag kom i princip sist, Men tro fan inte att jag var ledsen för det! Jag träffade min kära vän Ninni the beast som var där och var allmänt hipp med sin rätt så ohippa klass. Dessutom är vi lediga imorn eftersom vädret är dåligt, vi skulle nämligen på långpromenad med nästan alla sp2or. Great, hade endå tänkt att skolka så det känns bra att jag vunnit 6 timmar på det viset!
Men snart är det sovdags, imorn ska jag och pappa dra till sthlm för att hälsa på syrran och käka lunch. Tjipp!
image210
Grrr! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

johanna: du glömde nämna din och pappas powerwalk genom sthlm city imorn. yeeeeiaah

2007-05-29 @ 12:13:01
Postat av: Anonym

en väldans trevlig överraskning att finna dig på plats! :D
o ja måste verkligen be om ursäkt för mitt hånande av din bowling talang, eftersom att min visade sig va på ungefär samma nivå :$
ses imorn igen! PUSS

2007-05-29 @ 22:21:05

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback