Another day in paradise

Tisdagar brukar rätt okej dagar för jag är oftast ledig och det är massa toksköna program att kolla på men idag kändes den mer eller mindre dåligt, har försökt snackat med rektorn som har hand om företagsklasserna om min sitation i skolan ( mest att mina lärare är dumma i huvudet, speciellt Gittan som jag skrev om förut! ).
Jag fick iaf knappt yttra mig, hon bara snäste av mig och till slut blev jag så frustrerad att ja började gråta för dom behandla mig så jävla orättvist. Dom skiter i ungdomarna helt och håller och bryr sig i princip bara om föräldrar kritiserar. Den enda personalen på Linné jag verkligen tycker om är kuratorn Cecilia som jag för övrigt ska börja prata med en gång i veckan om mina fobier, hon är verkligen jättesnäll och bra och lyssnar på en, allas åsikt räknas lixom!
jag hänsar till denna
http://stellae.blogg.se/m_032007.html och scrolla ner nästan längst ner och läs lite mer om våran "trevliga" skola..

Fast efter regn kommer endå solsken! Jag har nämligen haft ett problem att alla mina småpengar försvann i min väska, men idag hörde jag att det skramlade endå så jag och Ida hjälptes åt och vi hittade ett liiiitet hål i väskan och Ida lyckade gräva upp 60 små kronor! jag blev typ skitglad!
Jag som blir överlyckligt över att hitta en 5 till kaffe gissa hur lyckligt jag blev;) Jag är även ledig imorn och på torsdag har jag sovmorrn till halv ! sweeeeet..

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag har bytt adress till min sida...check it out! :-)


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback