.. And the award goes to

Jag förmådde mig att köpa SOLO idag, i princip den enda tidningen ja brukar kunna läsa utan att bli måttlig irriterade med undantag för idag. Orsaken var nämligen " 10 skäl att älska Angelina Jolie" bland annat; 

  • Öppenheten: Solo hyllar Angelina för hon var så öppen med sitt förhållande med den lesbiska bruden Jenny och Billy Bob. Okej om jag inte minns rätt spydde varenda jävla tidning galla över Angelinas ständiga leker med knivar och blod istället för förlovningsringar. Angelina var inte alls speciellt het på gröten och folk dissade henne sjukt mycket. Nu mera hyllas hon över detta fenomen.. visst hon får gärna skära sig under sexakten nevermind me men sen Angelina blev nutidens Moder Theresa anses detta som hippt? jaha..
  • Förhållandet med Brad Pitt: Dom är säkert überkära, men kom igen om Jolie och Pitt ska defineras som perfekta paret kan jag lika gärna gräva mig ner. Pitt gängade Jolie redan innan skilsmässan var på G och bebis blev till. Angelina är ju iof en av världens vackraste damer men om Pitt inte ens kunde vänta med bebisproduktionen tills skilsmässan var över verkar han inte heller var helyllekillen direkt. På varenda bild man ser på dom är det alltid Brad som svassar runt Angelina med identiska kläder och tycker plötsligt att Fn blev helt rätt, så hejdå flashiga Prada-kostymer och Hej tredje världen... Brad Pitt=Fegis
  • Läpparna: Jag har en kompis som heter Emelie Adler. Hennes läppar slår Angelinas med hästlängder och är också äkta, så varför Angelinas läppar överhuvutaget står med på denna patetiska lista SOLO listat förstår jag inte..
  • Moderligheten: Det har varit fejder över hela världen pga av Jolie OCH Madonnas adoptioner. Angelina Jolie köper barn som om dom vore väskor och dessutom gör det olaglig för hon har råd. Det är väll bra att hon tar hand om barn så dom kan få en framtid MEN istället för att satsa på barnen adopterar hon fler och fler som om det vore OS. Hon vet hur man vinner publicitet det är det som är grejjen!
  • Skådistalanger: Vem fan bryr sig om dom? Kan slå vad om att knappt hälften av alla Jolie-lovers knappt kan räkna upp 3 filmer hon har varit med i..

Alltså visst jag erkänner att Angelina är skitvacker och cool på ett creepysätt men come on! Hon var fantastisk i Stulna år men vem fan kommer ihåg den rullen alls? ack..

image192
Bilden har ju iof inget med texten att göra. Men den är gjord av min syster Johanna. Hon är 24 år.
eh..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. mkt hat här? angelina jolie tycker jag iof e grym i mr and mrs smith! kaan va en av de bästa filmera nånsin faktiskt!
hon e hot!

Postat av: Anonym

haha bäst var ju din syrras bild ! angelina är en jävla falsk brud ! (precis som alla andra amerikanska skådespelare)

2007-05-22 @ 11:35:23
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

såg att du oxå gliiat THE L WORD :) ha en bra tisdag

2007-05-22 @ 12:00:53
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Anonym

-
-
-
-> till anonym: Nej, jag tror KRAM är något påhitt av vår svenska lärare för att få oss att stanna kvar i skolan även fast dom flesta ämerna är avslutade :P

2007-05-22 @ 15:25:41
URL: http://stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback