A certain romance

Idag var det meningen att jag skulle vacka pigg och alert klockan 7 och sedan ta 07:56 bussen för att göra prov..
..men det gjorde jag inte, jag vaknade 08:04 och 08:12 var jag utanför huset sprang mot busshållplatsen, missade bussen och satte mig på 08:26 bussen och var i skrivsalen en halvtimme försenad. Väldigt illa, men läraren verkade inte bry sig så mycket eftersom jag skyllde på att hela Linnégrejerna gjorde mig förvirrad. sweeeeet!



Mamma las in på sjukhuset igår IGEN. Hon hade fått ännu mer vatten i lungorna så hon kunde knappt gå mer än 3 meter försnt hon blev andfådd, så imorn på min lediga dag ska jag kila iväg till stan och köpa en mp3 till henne eftersom hon har så tråkigt, jag förstår henne. Det är i princip bara 70+ människor som ligger där. kul!

image202
Juppie mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas din mamma kryar på sig!

Postat av: Anonym

kryyyyya på diiig nettaaaan!

2007-05-23 @ 23:50:51
Postat av: Anonym

vi sänder en tanke till din mamma !

2007-05-24 @ 07:16:25
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

slarvigt av dig. slerver. stackars lilla mamma. ska du då ladda ner musik till den?

2007-05-24 @ 12:17:23

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback