woa

shit va svennigt det är egentligen.. så fort solen tittar fram så slänger vi jackan, på me shortsen och brillsen och halva uppsalas befolkning bosätter sig på bryggan.. enligt min åsikt borde endast linnébarn få vistas där eftersom det är ju faktiskt nästan skolområde.. då skulle man ha lite pli vilka som va där också så det inte kommer in objudna gäster hihi.
Idag är det tisdag och vanligtvis är vi lediga, men våran engelskalärare som för övrigt är trött på livet har lagt in en engelska lektion på tisdag mornar halv 9, fram tills sommarlovet, tack louise.. men idag missade jag den pga av MAMMA!! man kan tro att morsor typ är eld och lågor för att få upp alla sömnspruckna tonåringar till skolan men mamma ringde mig en timme försent och shit the same sa jag och somna om och begav mig sen till skolan för att efter engelska skulle vi gå till moskén på studiebesök. Vi gick dit (duktigt) och va där typ en och en halvtimme, det va rätt ljummet det enda roliga var när han imamen började jiddra med Evelina och Blerta hie hie.. sen gick vi iaf tillbaka till skolan (duktig igen!) och åt lunch och sen kom några hare krishnas från knivsta och bjöd på sång och "godis" som typ bestog av kikärtor,cocos,socker.. yuaaaaack, det såg ut stora harpluttar typ. blö.

Imorn ska jag söka jobb.. wish me luck!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback