Ut i vårsolen!

Idag började jag halv 11 och slutade 10 över 12.. sjukt skönt! fast lite ovärt vare att från halv 11 till 10 över 12 var vi mer eller mindre tvingade att skriva jävla bokföringar.. den gamla dubba italienska (?!?) bokföringen från 1400 talet.. eh ok? men det gick väll an.. efter det letade ja febrilt efter en ny vårjacka och ett par skor.. sen lite underkläder,ny mascara och en väska.. och varför inte den där sjukt söta prickiga klänningen som finns på carlings, FAN jag är fattig som en jävla kyrkråtta just nu..och vågar inte shoppa heller för ja kanske hittar nått finare i Prag?  tänk om ja hittar drömjackan och dröm väskan där? fan jag hatar att inte veta. om exat en månad åker jag. en jävla månad..

Btw har Angelina adopterat en till pojke från vietnam.. adoptionen tog typ en månad..alltså det är säkert jättefint att Angelina vill leka moder Theresa men om hon verkligen vill rädda världen varför skaffar hon inte ett eget barnhem? eller adopterar te.x flickor från Kina. vet hon om att tusentals flickbebisar i kina slängs ut på gatan varje dag för i kine är en pojke att föredra, varför ska Angelina OCH Madonna med åka till landet där adoptioner knappt e lagliga för att adoptera en pojke dom själv åker och väljer ut.. nej jag är så jävla sjukt trött på dig Angelina.. + alla fjortisar som tror hon gör något bra.. ja kan helt ärligt inte komma på nått alls.. visst hon åker till Uländer och gullar med ungar framför kameran.. sänker kanske 50 lax till byn sedan åker till lyxhotellet med Brad hej-jag-är-en-mansgris Pitt som kostar 700000 per natt! det är helt sjukt egentligen.. Angelina är bara en egoistisk bitch so plockar hem barn som om dom vore leksaker och inreder fina barnrum värda miljoner och sen skiter totalt i familjen som barnen är tagna ifrån ( JA både Angelina och Madonnas småpojkar hade familjer, dock inte Zahara). Say NO to Angelina!

image39

hehe.. big meanie thats me..


Kommentarer
Postat av: dahlia

good point där petra !

Postat av: Anonym

hehe ojdå :) tack så mkt! verkligen! =)
sitter alltid o tänker att ja måste hitta nå kul o skriva om. men tycker oftast att jag inte hittar nåt spec o bara skriver om vad jag gör. :/ :)

2007-03-16 @ 18:03:37

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback