underhållande. not

fick min fina nya data idag, den är så fin.. jag blir alldeles rörd när jag kollar på den, den är värt varenda svordom som sades idag för det var ett jävla krångel.. hur som helst var helgen extremt konsigt. har känt mig überavdankad varenda dag.. wierd wierd. men snart börjar livet. 18 på onsdag höhöhh. synd bara att malle ska göra men vi hittar fan på nått endå! anyway skriver jag mer imorn, blir arg för min blogg e så ful! vill fixa nu nu..

en skittråkigt lista eftersom jag inte har nått liv.. snott från dahlia höhöhö..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: besviken?
Favoritgodis: räknas chips?
Kläder just nu: mjukisar och en tröja med svampbob på.
Musik just nu: Oasis offcourse
Sommarplaner: Göteborg, napa eller alanya, chail sånt.. :D
Hur många kuddar sover du med: 5!
Spelar du nåt instrument: nix
Morgon- eller nattmänniska: både och, vem behöver sömn hallå.
Bio eller promenad: promenad, film är bäst på datan haha
Är du kittlig: try me!
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Mygg helt klart
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa folks tankar lätt.
Vad vill du jobba som? journalist, eller med film pr och sånt..
Stökigt eller välstädat? stökigt men kan få några ryck ibland..
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om jag var full varför inte
Gillar du att sjunga? absoluuuuut
Anser du att du är stark? jag tkr jag e starkast i världen, men ingen annan:(
Vad gör du om du får hicka? hickar
Vad längtar du mest efter just nu?  hemligt


Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback