tisdag tisdag..

idag gick jag upp 20 över 7 för att åka in till stan, till skolan för att gå på EN lektion. jag satt där en halvtimme, gjorde ett skitprov och sen traskade jag hemmåt. på vägen mötte jag folk som var på VÄG till skolan och jag måste säga att det känns very wierd att gå hem när inte ens affärerna är öppna en lixom. När jag kom hem somnade ja till OC, mums.. I love DVD.

Just nu: väntar på att min blogg ska få en design, den är ful nu. sjukhusvit.. men de faktiskt skitsvåra taggar.. jag trodde jag var the queen of taggs.. Jag och Malle var ju som sagt the masters of lunarstorm back in the dizzzay. men jävla blogg ska vara så sjukt svårt. gahhhhh ja vill ha det snyggt nu. under tiden får ja helt enkelt fortsätta maxxa(?) mina bebisar ( läs; dvdfilmer ).

btw för er som har missat är det V Å Å Å Å Å Å R idag och jag är gladare än ett barn på julafton. SWEET!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback