the world means nothing without you perez..

det är typ helt useless att blogga längre för jag kommer aldrig in.. är det min data eller är det blogg.se som knasar? man blir jävligt ilsk iaf.. men nu är jag här igen för att förpesta allas tillvaro, dom här dagarna med non-blogging har bara varit en liten semester för jag e back on track nu!.. den dagen har varit helt okej.. tappade bort mina nycklar som jag egentligen ínte bryr mig om. bryr mig bara om mina två älskade kittens som sitter på mina nycklar, började nästan gråta när jag insåg att mina nycklar var borta så ja kuta runt halva skolan och letade efter nycklarna.. sen fick jag be vaktis och bad till gud att ja hade låst in nycklarna men självklart fick ja utskällning för jag hade tagit ett annat skåp än va ja skulle ha egentligen men lite schyssta varom endå och öppnade d endå och sjävklart låg mina nycklar där. Annars har min dag bestått av en nyfärgad shoppmanisk ana och en överanalyserad flicka vid namn malle, hittade en jävligt schysst klänning med ett JÄVLIGT schysst pris, för det gillar jaaaaaa! efter det var det träning och nu sitter jag här och försöker komma in på bloggar.. det är så jävla tur att jag har perezhilton jag skulle ta livet av mig om ja inte hade han.


fiskbullar nu. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ursch ja, blogg.se, vad det krånglar! Skönt att du hittade nycklarna, det är så sjukt jobbigt när sånt försvinner ;P Ha det fint!

Postat av: dahlia

fiskbullar är gott .

2007-03-22 @ 18:21:50
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback