så kom en torsdag ur våra liv och kom aldrig åter

brooke

EXAT sådär känner jag på torsdagar, dom suger verkligen. dessutom ramlade jag=hela min dag var förstörd. Vi hade FEK och jag fattade nada.. zeroooooooo..maten smakade gammal getost och alla var allmänt konstiga, ja hade serrrior samtal med ALLA kändes det som, lite sjunde himmelen över det hela, inte för att sjunde himmelen är ett sånt bra program tvärtom jag kan säga utan dåligt samvete att jag HATAR sjunde himmelen. Alltså föreförsta vem kmr på idén att skapa ett råseriöst program om en kristen familj? jag är troende ja men ja har fortfarande inte fattat grejjer är dom protestanter eller katoliker? deras åsikter är helt isär, och dom där SJUKT ocharmiga tvillingar, 4åringar kan inte tänka logisk, det gör dom inte, När lucy var gravid kunde tvillingarna camdes likagärna förlösa ungjävlen och iiingen skulle bli förvånad för dom där är så jävla smarta ( för att va 4 år), när jag var 4 trodde jag man fick barn från munnen, att jag alltid skulle hata glass förevigt och att ja skulle gifta med mig dennis på avdelning nyckelpigan, och vi ser ju hur det gick.. i vanliga fall brukar ja garva ihjäl mig på 7th heaven men JUST IDAG blev ja råförbannad.. gahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! VARFÖR kan aldrig ruthie vara MÄNSKLIG? vem vill vara guds bästa barn? kan inte alla bara förlora sin oskuld till gud å dö? snälla 5an jag orkar inte längre, ge mig beverly hills eller nått annat skönt nostalgi program pleeeeeeease!!

Yada! om en vecka fyller ja 18, då ska ja få pengar! sen förhoppningsvis bär det av till gbg om inte maja åkte dit idag? och isåfall maja ring mig jag vill veta vart du är, haha anywayyyyyys vi syns under bordet!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback