mysiga uppsala stad klockan 00:46..

självklart ska vi alla bege oss hem som tidigast för att komma upp imorn inför UFMÄSSAN (!!!!).. men det ja inet tänkte på att min sista buss går kvart över 12.. och jag är framme i tan typ 20 över så jag får sitta och vänta på stan alldeles själv eftersom Malin har en buss att passa och Evelina och Axel måste kila äända till station jue.. men ja fick ett par jävligt roliga fyllesamtal igår, tack!

och nu är klockan typ 12 så de bah på me solbrillorna och dra sig vidare men först en kort resume av min dröm inatt..

det var värsta kurdtivolit som ja försökte rymma ifrån eftersom han so ägde skiten tog alla mina grejjer och hade sönder dom, sen råka ja hamna i en djurpark där dom hade katter med tjejansikten och allt va helt sjuk för ninni malle och emelie och ALLA va där men alla tyckte allt va normalt, att folk dog hela tiden på tivolit och allting och det var bara jag smo va normal! asså det va så mkt mer som ja inte orkar skriva men det va verligen sjukt..en cigg på den fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hjärtat !!!
Tack för senast det var jätte trevligt tycker jag och gud vilken trevlig familj du har kul att jag fick träffa dom.
Kram

2007-03-25 @ 14:37:32
Postat av: Anonym

Inlägget före är skrivet av min arbetskamrat Tomas,som tjyvläste på jobbet.Sorry Kram Mamma

2007-03-25 @ 14:41:53
Postat av: rebecca

Drömmar har en tendens att vara rätt sjuka :P


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback