morr!!!

vafan.. mitt tagnetbord kolapsade idag helt oväntat.. den dog typ klockan 3 och de har tagit pappa hela dan att kirra den.. och nu när man finally kan skriva funkar inte ljudet? eh? men självklart kommer det något bra ur allt dåligt och det bra var nämligen att ja kunde kolla lite OC, min snälla farbror köpte hem säsong 3 frn Thailand för typ 3 månader sen och ja har inte haft tid och kolla. först nu. mkt mkt underhållande faktiskt, Johanna satt och kollade med mig och va allmänt dryg eftersom hon aldrig sett OC och var helt in the air.. samma sak när vi kollade på OTH tidigare idag fick förklara allt. nörd.

Jag läste oxå ( innan mitt tagnetbord kolapsade ) att min "älskling" Sofi Farhman har fått en skitny skitdyr volvo av aftonbladet.. EH FOR WHAT? hennes hårda arbete? dissa allas kläder? smutta latte? köpa en ny gucciväska för hennes timlön? Linda skugge har skrivit krönikor åt expressen i över 10 år. samt artiklar, böcker osv osv, hon får ett par gratis jeans typ. shit va orättvist..
Well så kul var min söndag idag. Min lördag var i princip samma sak. satt hemma och kollade på film med mamsen var alldeles för bakfull och arg för att gå ut. Vi kollade på Säg att du älskar mig och ja kan säga att man mådde psykisk dåligt av den filmen, så hemsk och verklighetstrogen man blev flyförbannad och ville slå sönder saker när man såg den. Hata killar som inte har respekt. morrrrr!!!!!!


image29
; En gullunge. puss!



Kommentarer
Postat av: Paulina

jag kan göra åt dej med om du vill? :)

Postat av: Anonym

oj, haha skrev min mail adress men menade blogg. :) men jag kan hjälpa dig.

2007-03-11 @ 23:51:08
URL: http://paulinalevo.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback