Lindsays "drastiska" förändring..

mina misstankar att starlounges redaktion är ett gäng hillbillys från härjedalens värsta skog börjar få fart igen..deras topp nyhet off the week är lindsays lohans drastiska förändring, alltså att lindsay färgade sitt hår blont från att vara mörk. och oh GOSH hon var rödlätt därimellan.. men offcourse! har man färgat håret svart och sedan ska bli blond måste man först avfärga lite så håret får en lite rödbrun nyans, trust me i've been there.. men ja fattar inte poängen? vadå så hon vill ha håret ljusare vad är saken lixom? varför kan dom inte dra upp med lite smaskigare saker.. läste alldeles nyss att både Jlo och Courtnet Cox kommer(?) att skiljas snarast från deras äkta män Marc Anthony respektive David Arquette..dessutom har Misha Bartons crazy syster Hania kommit ut ur rehab oxå en nyhet eftersom hon fångades på bild med tungan full av heroin. fun fun fun. loves gossip. moahha.
Den stora frågan är; är jag för kräsen? finns det folk som verkligen tycker att lindsays hår är så sjukt intresant så det blir en TOPPNYHET. eller?. vad ska man säga.. suck

image32
Hej jag heter Linday Lohan och är snygg



 

image33
Hania är en heroinjunkie..

Kommentarer
Postat av: Paulina

tack så mycket! :D men skicka andvändar namn och lösen på mail ([email protected]) så kan jag fixa, men du får säga vad du vill ha för färg på bakrunt och så, så ska jag försöka fixa dt. hihi.


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback