jag är en mook..

alla har börjat med saker som ingen vet om än och självklart följer man grupptrycket;) hihi..

1. Jag har egentligen väldig hög smärttröskel men säger iaf endå AJJ varenda gång nån typ rör mig och ja vet inte varför..
2. När jag var liten ljög jag för alla mina dagisfröknar att jag var allergisk mot chokladglass för att slippa äta det, hatar fortfarande chokladglass men nu ljuger ja inte om det haha!
3.Är skitbra på att komma ihåg saker, kommer ihåg princip allt som folk säger till mig, kan upp till 100-200 födelsedagar utantillsäkert, jag kan även massa onödigt info..
4. Är största
http://sv.wikipedia.org torsken någonsin.. är inne där hela tiden..samma sak gäller bloggar!
5. Läser ut ca 3 böcker i veckan men anser inte mig själv som en bokmal, faktume tycker jag ja läser alldeles för lite..
6. Har sjukt dåligt bordskick och spiller ut saker hela tiden.. har aldrig haft en tröja som har varit ren under hela dagen..
7. Skulle plastikoperera mig om jag hade pengarna för det.
8. Har jättesvårt att vara med personer som inte hänger med i nutiden och vad som händer i världen, gäller dock inte mina gamla vänner men med jag kan få en helt annan blick av personer jag nyss träffat som är så..
9. Jag hatar wasp*(amerikanska vita protestaner) á la Bree van de Kamp, får typ rysningar och känner skitstort medlidande för sånna som lever så även fast dom säkert mår skitbra av att ha en rik man och bara vara en chillhemmafru
10. För ett år sen kunde ja inte tänka mig vara utan playahead nu använder ja aldrig det knappt.
11. Ja känner oftast väldigt mkt medlidande till folk och tänker alltid mer på andra än mig själv
12. Blir lätt sårad men har väldigt svårt att visa det
13.  När jag vill att något ska hända som ja inte kan kontrolera över så "hittar" jag på nya tvångstankar för att få som jag vill..
14. Jag tror på nummerlogin enligt kabbalan och jag kan nästan hela zoodakien utantill.. så det händer att jag dömer personer iförväg pga av deras stjärntecken..
15. Tyckte inte alls att de här vart svårt och kan lätt komma på 50 saker till att skriva om..

Kommentarer
Postat av: dahlia

haha , medlidande , du är precis tvärtemot mig .

Postat av: Moi

Plastikoperera vad ? :S

2007-03-18 @ 06:03:25
Postat av: Lina

Såg Smk på Arvika förra året och året innan :D

2007-03-18 @ 12:09:57
URL: http://www.acupoftea.blogg.se
Postat av: Petra

Till Moi; näsan haha, vem är du?

2007-03-18 @ 12:57:39
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Moi

Det behövs iallafall inte :S
En som kollade förbi bara :D

2007-03-19 @ 04:35:00

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback