Hjielp..

Whatever happend to solen får vi aldrig veta..sista gången jag gick i tofflor i MARS. I MARS folk. det är inte vår det är fortfarande vinter. brrrrr kallt..
Ingenting alls händer..allmänt tråk, garvat ihjäl mig på Tara Reids nya snabbmatskedja..DET är pinsamt mina vänner;). och apråpå starlounge måste jag erkänna något jag aldrig skulle erkännt annars, jag läste en artikel och Brangelinas uppfostran, oh god tänkte och förberedde mig för att bli sjukt upprörd över denna hemska människa på samma sätt som ja blev när ja läste om Madonnas strikta regler men jag blev positiv överraskad..det är inte många föräldrar som är så pass öppna med religon och världsdelar som paret Jolie-Pitt är, okej alla har fattat att dom är världsmedborgare osv osv men jag antog såklart att Maddox & CO skulle bli helylleamerikaner men jag hade fel, tror jag man ska aldrig lita riktigt på starlounge.. men det betyder inte att jag e för dom...jag tycker fortfaranda att Angelina är en onaturlig slemhög, med lite bättre värderingar bara..


Och btw. jag håller fortfarande fast vid att både Brangelinas och Madonnas adoptioner VAR olagliga.. hrmfp



och btw en gång till kolla in den här länken
http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,1022242,00.html
medela gäääärna om ni känner igen för jag gör fan inte det..GAL FYL EK IMHO? vilken 12åring förstår meningen de 4 u c... men FYI e ja MWC som betyder det får du se men jag är gift och har två barn? haha vilket skämt..aftonbladet gjorde det igen.. mohöhöh..

Kommentarer
Postat av: paulina

jag tror att jag såg dej idag :o har du en skinnjacka och gick på vaksalatorg idag?


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback