Hate to wake you up to say goodbye.

Har fixat mitt hår idag. det blev riktigt nice! och imorn är det min 18års dag vilket betyder att jag får gå ut på krogen och supa mig skitfull och köpa cigg helt laglig. la bella vita dvs höhöhöh..annars händer det inte alls mycket allt står stilla.. inte ens perezhilton uppdaterar lika mycket som förut jag undrar varför? något lite kul jag tänkte på var iaf för länge typ 98 kommer ni ihåg det? när spice girls var ute och britney var en fager mö med oskulden i behåll. hon hade stora bambi ögon och lååångt vackert hår och sjöng hit me baby one more time kommer ni ihåg? hursomhelst ni som inte är lika britneybesatta som jag kanske har missat att hon är på rehab, och här om dagen sprang hon omkring med 666 ritat på sin rakade skalle och skrek "IMMA ANTICHRIST!!!!!!!" .. alltså kul kul kul! jag vet inte hur mycket som egenligen är sant eftersom jag läste det på starlounge och det har aldrig varit en pålitigt källa men SÅ KUL att sen sån hyyyperkristen baptistbrutta som britney gör nått sånt här.. chockerande... ja världen är allt bra rolig, väntar på spänning när katie holmes och tom crusie ska börja dissa scientologbajset höh.. anyway en helt onödig lista jag gjort alldeles själv. hihi

ett onödigt syndrom : stockholmsyndromet.. orka bli kär i sin kidnappare natascha?
ett onödigt komplex : madonna/hora komplexen.. mansgrisar
en onödigt fobi: homofobi, hallå vi lever på 2000 talet dom bits inte..
en onödig kändis: tori spelling, dålig skådespelerska,ful,äcklig pappa och hon gör inga skandaler. boring
en onödig ålder: 17
en onödig sminkgrej: glitter, används en gång om året eller?
ett onödigt djur: bananflugor
en onödig sak jag tänker på nu: vilka saker ja ska köpa först för födelsedagspengarna jag kommer att få
en onödig sak jag har gjort idag: missade bussen med flit för att hinna röka
ett onödigt tvprogram: lets dance,bonde söker fru, ally mcbeal osv osv osv
ett onödigt tvprogram jag kollar på endå: en annan del av köping
ett onödigt märke: reebook.. vem använder det fortfarande?
en onödig åsikt: invnadrarhat
en onödig internetsida : starlounge, lite dubbelmoral men vafan..
en onödig musikgren: country,helt ologisk
en onödig sthlmsak: silikon på stureplan
en onödig uppsalasak: 92or som kommer in på seven
en onödig gbgsak: creepy spårvagnar som är 100 år gammalt..
en onödig religon: scientologerna
en onödig låt : I wish i was a punkrocker. suck
en onödig dag: Torsdagar

image28
 vet inte om jag får publicera den här men vafan.. scientologerna må vara helt ute och cyklar men suri cruise ÄR söt och har verkligen inte peruk!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nej jag fixar bara med bilder och bakrunden :) Kram Michaela

Postat av: dahlia


gillar din onödighetslista ! men tori spelling är en skandalbrud , hon skaffade ju sig en pojkvän hennes pappa inte gillade ! skandal ! (ironi)

2007-03-08 @ 17:27:59
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback