halli hallå

Idag har jag suttit på Emelies balkong och druckigt öl, alla utom Evelina dummis som skulle träna, till skillnad från oss! det var egentligen inte meningen att vi skulle bli fulla men alla blev sjukt lulliga och fnissiga och det slutade med att vi åkte och köpte massa sjukt onyttigheter, jag som lovade mig själv att va nyttig idag. blä

Jag kom iaf hem vid 7 tiden.. satt och kollade på tv med mamma, drack lite kaffe och var för lat för att dusha och vågade inte somna för då skulle ja typ vakna mitt i natten, och imorn är det torsda sen är det fredag då jag ska pierca mig. längtar :D

Liten dagens lista

  • Dagens psykos: Emelies lilablå (???) läppar. creeeeeepy!
  • Dagens imitaion: titanic : "oh crack.. crack.. crrrrrrääck"
  • Dagens snusk: jag har aldrig, "VA!! följdfråga följdfråga råå!!"
  • Dagens köp: 2 paket cigg som (som tog slut tillsammans med två andra gamla paket) + 8 lösa cigg som inte tog slut. hehe!
  • Dagens mest värt: att jag inte hade några lektioner
  • Dagens irritationsobjekt: toarullshållaren som jag lackade fett på.
  • Dagens fuling: Pingvinen
  • Dagens snygging: jag såklart när jag härmade pingvinen
  • Dagens mest oväntade bekännelser: lätt Ida!
  • Dagens mest frustrerade: Jag och Ida :(
  • Dagens däckning: Malle när hon kom hem hahah!

tjilllllllevippen serrrrö, vi ses under bordet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha där ser man , det är ju bra att någon kan orientera sig ... :)

2007-03-29 @ 18:53:12

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback