goddagens!

Idag pieracade jag och malle mig =). malle gjorde i navelen och jag i läppen.. jag va typ skitnervös men sen när jag väl gjorde gick det bra.. tills ja klev ut ur butiken, jag va helt yr och ville sätta mig ner och alla börja snacka om att vi kunde sätta oss nånstans å balbla så helt oväntat svimmar jag i malins famn! jag vaknar ut efter 30 sek och det första jag ser är en helt okänd blatte kille som stirrar rakt på mig, eh ok? sen kom han som piercade mig ut och försökte få mig att lägga mig ner på marken men ja vägra, jag va säkert värsta dum men jag var bara lite dizzy, men han va snäll och sa att de va rätt vanligt så han hämta en skol och lite vatten sen satt ja där kanske tio min med emelie,ida och malle.. och jävla cpgubbarna på kiosken brevid vägrade ge mig en påse ja kunde spy för att malin inte hade två kronor. så jävla sjukt snåla. ush!

Ikväll är det fredag men ja ska inte dricka pga av piercingen så det blir skräckis, tjillevippen:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade det varit bätre om det var en svennekille som stirrade ?

2007-04-01 @ 12:21:03
Postat av: Petra

nej men mk bättre om hans pitbull bara försvann;)


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback