glädjedödare forever

FUCK YOU FOTSVETTSVIN!! jävla vin äckel..california white förstörde min dag som började skönt med flummkäk och öl på stenkakis med min partner in crime malle sen dök samey upp och vi drog hem till mig för att dricka lite skönt vin och va allmänt glada men eftersom vi har kvinnliga hjärnor aaaaaallihopa analyserar vi alldeles för mkt och det är inte alls bra. och vinet gjorde det FAN inte bättre. klockan är halv 2.. jag känner mig som en fjortis som har har vari ute å supit i nån park och smugit hem.. farligt farligt..
Nu när jag endå är på lite gnällmooode kan ja lika gärna räkna upp saker som gör sommaren dålig som alla har glömt bort från förra året:
Det regnar sjukt mycket
Det är massa insekter och sånt överallt
När man solar är de för varmt och det går typ inte att bada för att vattnet är överdrivet kallt
Det är ljust hela tiden så att kunna täcka en finne blir ett minne blott..
men FAN vad jag längtar endå.. hata allt kallt.. its way to cold..

Snart är det göteborg igen. =)


image40
Jag+MK & Ash Olsen= NOT A BIG FAN
MK & Ash Olsen = fjortis big time.höhö

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa, det är sant MK och Ash är i mina mardrömmar. Så äckligt att skapa ett sådant imperium runt två, från början, barn. Förstår inte att deras päron utsatte som för det, tror inte att sån råkapitalism är bra för barn :S Bra blogg btw!


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback