där finns vår hemlighet

Kvällens mest oväntade var följande:

  • Min Bratz docka jag fick av mallon och maja, hon har massa horiga kläder och en hund och hon kan göra massor av olika ansiktsutryck.. men det ser endå ut som hon gör samma sak hela tiden.. men jag är helt faschinerad av den endå. hon heter Stella. suprise suprise..
  • jag drack för väldigt mkt mer än vad ja hade med mig. mysterium..
  • Att jag tog av mig skorna på bussen och somnade och vaknade precis innan ja skulle av . tajming mäen!
  • Att jag tog mig ut 2 min innan sista nattbussen skulle gå och hann precis me. taaaaaaajming!!
  • jag klarade av fischerman shottar utan att göra en min ens..woa!

Kvällens mest väntade var följande:

  • jag blev skitfull.
  • att jag är med på kort igen. och är skitful.
  • jag fick världens bästa middag!
  • att jag berättade för VARENDA en att ja hade fyllt år. hrmpf..
  • var sjukt msn&mat sugen när ja kom hem men deckade såklart
  • kommer inte ihåg allt från igår........

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback