AAAAAAAFTERSKI

jag är en väldigt nykter flicka som sitter hemma hos emelie en fredag och är allmänt snäll och gullig, imorn ska vi på  en skitrolig mässa med våran företagsekonmi horfittlärare SOM SKA BLI SKITSKOJJ! jag längtar så jävla mkt.. hehehehehehe



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT


den enda som vill gå imonr är malle, hon är största nörden evelina emelie och jag vill dissa den men sjävklart malle vill gå, jävla pluggis, IDA OXÅ hon gick hem NYSS för att plugga, tror vi. hon mumlade att hon skulle snacka me sin mamma men de va en MAIN för egentligen vill hon PLUGGA.. FY FY FY IDA OCH MALLE, jävla svikare




ps. jag ljuger ALDRIG. tjilllllevipppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback